varför jag är rädd för alkohol...

jag har haft en del fobier i mitt liv och jag har faktiskt en nu också.
Det är ingen vanlig fobi som rädd för spindlar eller hajar eller något annat
skit. Jag är rädd för al-ko-hol! och jag har ingen ide från vart rädslan kan komma
ifrån...eller den kanske kommer från när jag var sju år och det var nyår och jag drack
upp nästan ett helt glas med vin för jag trodde det var cider...fast det var ju inte det. Idag
tillexempel fick vi cider till midag och av en ren vana var jag bara tvungen att titta på baksidan
för att se om det var alkohol i. Då fick jag reda på det fruktansvärda. På baksidan stog det 0,7
procent al-ko-hol! och jag frågade mamma och pappa tusen gånger om det verkligen var okej
att ta ett halv glas cider.
 

kvällen slutade i  en halv klunk cider och sen fick det bli bubbelvatten. Som sagt kan jag
inte fatta var rädslan kommer ifrån




dessutom ser rött vin ut som blod...vem vill dricka blod? inte jag iallafall -.-


Kommentarer
Postat av: Lovisa,din kusin

Hej Alice! hur är det med er? Det är bra,fortsätt var rädd för alkohol! Hoppas vi ses snart :) kram

2012-01-05 @ 21:15:14
Postat av: Anonym

Intressant läsning, men det är ett lite konstigt samband som dyker upp mot slutet, måste jag säga. Äppeljuice ser ju ut som urin, till exempel.

2012-07-06 @ 16:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0