to good to be true...åhh!

allt var frid och fröjd..åhh! vad skönt tänkte jag. Idag har jag inga läxor för första gången
på hela veckan. Men såklart så är det alldeles för bra för att vara sant eftersom jag kom
på att jag har min gitarr läxa alldeles nyss. Jag orkar inteeeeeeee!!! inte för att jag inte
tycker om att spela gitarr men min nya lärare är typ jätte ny på att lära ut så han sa bara hur
jag skulle hålla och resultatet av det blir att jag inte kommer ihåg ett skit!

oj...vilket surt inlägg det blev

jag avslutar med en :) så blir det lite gladare :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Snygging!!

Kul att läsa om ditt liv, vi ses nästa vecka.

Kramar Gudmor

2012-01-27 @ 12:46:56
Postat av: Emilia!<3

Äääääälskar verkligen din blogg!! Du uppdaterar väldigt bra och många bilder!! <3333333333

2012-01-27 @ 16:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0