tips om skönhetspprodukter

tänkte tipsa om lite skönhetsprodukter

parfym: Dream! den luktar massa gott! finns att köpa på the body shop <3




Body butter: såklart så har "dream body butter också som också lukar massa gott!



Mascara: min mascara hypnose tycker jag är riktigt bra och ganska lätt att aplicera




Läppglans: Okej...jag vet en som är jätte bra men problemet är att jag inte vet vad den heter
                   men det jag vet är att den kommer från lancome och ser ut såhär


Övertäckningskräm: den är jätte bra och kommer från loreal och den stannar kvar länge




Serum: Det här serumet kommer från loreal också och det gör håret mjukt, inte lika slitet och utredande



Hårinpackning: Den här kommer också från loreal haha...fast den här hårinpackningen
                         är för ganska slitet hår men den funkar nog jätte bra på vanligt också.









det var det jag hade och tipsa om <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0