hemma

nu har vi kommit hem från "klubben" och jag har druckigt varm choklad. Men nu
hänger jag inte med på någon disney on ice tur något mer. Citat från disney on ice

musse och mimmi är på isen

Musse: åhh mimmi, är inte det här bland det vackraste du någonsin har sett? thihi

Mimmi: Jo, men det är bara för att det sitter så måna prinsar och prinsessor i publiken thihi!

och så sa dom att vi var prinsar och prinsessor varje gång dom kom in haha. Fast dom var ju duktiga
på att åka skridskor iallafall. Och typsik pappa style när vi står i kassan och ska betala för en
loka och tre festis...

Kassagubben: 90 kr tack!

Pappa: 90 kr?! det är ju förtusan inte klokt! vad är det för dumma priser

Kassagubbe: Aaa..fast det är inte jag som sätter priserna hihi hehe men jag kan hålla med...det blir lite dyrt ibland haha. Men vill du ha det iallafall?

Pappa: Aaa det vill jag säger han bestämt

Kassagubbe: Vill du ha kvi...

Pappa: Nej! inget kvitto det vill jag inte att dom andra ska se..altså hur mycket det kostade hehe

Kassagubbe: Okej...

Haha ibland kan han överreagera för hur mycket det kostar med jag håller med. Det är ju jätte dyrt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0