en liten...eller stor lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: när familjen körde just dance
Vad gjorde du kl 08 i morse? väntade på att Valentina skulle komma så vi kunde åka till skolan
Vad gjorde du för 15 min sedan? lyssnade på musik 
Det sista du sa högt? We wont fade into darkness, fade into darkness
Det senaste någon sa till dig: Blir det försent att äta om en timme?
Vad har du druckit idag? färskpressad juice, bravo juice och vatten
Vad var det senaste du åt? grönsakstalrik
Vad var det senaste du köpte? två linnen till mig 
Vad är det för färg på din ytterdörr? haha viiiit!
Vad är det för väder hos dig nu? Det är svart ute så jag vet inte 
Godaste glassmaken? mangosorbet, hallonsorbet och gb vaniljglass haha
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njäe jag vet inte.
Sover du tungt? nopp
Drömmer du mardrömmar? ibland gör jag det..fast kan inte direkt kalla dom för mardrömmar haha 
Trivs du med ditt jobb? jag jobbar inte än men jag kommer nog trivas med mitt jobb som skådis
Favoritklädsel? hög kjol och linne
Favoritlåt just nu? "nått annat än det här"
Vad ser du om du tittar till höger? min lillasyster som kollar på spy kids med världens mysigaste mysfilt
Vad gör dig glad just nu? att jag inte är en gatumänniska
Vad ska du göra härnäst? spela just dance och äta
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? helt okej humör 
Favoritgodis? sånna där blå soda flaskor!
Kläder just nu? Min nya hollister klänning och hollister kofta
Sommarplaner? Inga just nu men det kommer...
Hur många kuddar sover du med? 1
Morgon eller nattmänniska? nattmäniska helt klart!
Vad är viktigast för dig? Min familj.
Är du kittlig? Otroligt kitlig! 
Snarkar du? nej skulle vakna av mig själv då för jag vaknar av typ allting...hehe
Stjärntecken? Vattumanen
Äckligaste insekten? Kackelackor och likmaskar
Stökigt el välstädat? Menas det med vad jag har? isånnafall har jag mittimellan
Vad längtar du mest efter just nu? SOMMAREN och tills vi ska åka till singapore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0