en liten berättelse finns med i det här inlägget!

idag har jag varit med Lovisa och vi hade jättekul enda tills...SÄLLSKAPSSPELSDUELEN.
Åhh hjälp! tänker ni säkert nu. Jag vet ju inte vad sällskapsspelsduellen är för
någonting. Men lugn, bara lugn för jag ska berätta allting från början..

Det var en gång en Alice och Lovisa som precis hade kommit upp från källaren efter att kört Wii.
Då kom dom på att dom skulle köra sällskapsspelsduellen. Det är en duel som går ut på att Alice
och Lovisa kör alla spel som finns i hennes byrå och för varje spel man vinner får man ett poäng. Allt
gick så bra tills spelet "med andra ord" dök upp. (Allstå spelet heter så...bara så ni vet.) Det spelet började bra men slutade i en katastrof!
Lovisa hävdade att hon vann fast det egentligen va Alice som vann...typ. Dom kunde
inte bestämma sig om vem som vann så Lovisa gick hem. Slut!



nee men serriöst vi blev sura på varandra och lovisa gick hem. Där har ni min lördag. Haha. Ibland kan vi vi
som dagisbarn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0