10 saker ni inte visste om mig






1.
Jag är en sån himla dålig förlorare och vinnare också tyvär.

2. Jag tycker om att vara på middag och vara social med dom vuxna ibland haha

3. Jag är inte sådär jätte duktig på syslöjd

4. Men jag är duktig i svenska.

5. Jag planerar att flytta utomlands när jag blir äldre

6.  jag och Lovisa åkte till simhallen idag. BARA för att äta lunch

7. Jag ser faktiskt upp ganska mycket till min pappa

8. Jag skäller ut folk som vill sälja saker ibland. Testa, det är jätte kul. Fast det är ju lite synd om dom haha.

9. Jag hde en kanin som dog efter två månader

10. Listor tycker jag är ganska kul att skriva!

Kommentarer
Postat av: vilma

du har photoshop gratis, va? kan du skicka länk till hur man får de? :) ("känner" din kompis vickan)

2012-01-14 @ 21:15:17
URL: http://vilmawassberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0