10 fakta om mig



1. Jag älskaaaar mcdonalds!

2. även om man kan tro det så är jag faktiskt ingen godisgris

3. jag har inte så mycket lust med gitarren just nu.

4. Ska kanske börja ta piano lektioner med mamma. Haha. Hon var jätte duktig när hon var liten.

5. Jag har blivigt beroende av just dance.

6. Det är två veckor tills jag blir tonåring

7. Jag hatar matte och no

8. Gillar katter mer än hundar

9. när jag ska sova och det ligger någon brevid mig kan jag störa mig på att den personen andas. Haha.

10. Jag var verkligen jätte rädd för att det skulle komma tjuvar och råna oss när jag var liten.



Kommentarer
Postat av: vilma

vilket datum fyller du år? :)<3

2012-01-28 @ 11:05:06
URL: http://vilmawassberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0