skönhetsmässa!

idag har jag och vickan varit på skönhetsmässa.
Det var ganska kul där. Ni vet den kända bloggerskan foki? hon var där och vickan
tog bild med henne men det gjorde inte jag. Varför gjorde jag inte det? Kenza en annan känd
bloggerska skulle också åka dit men hon gjorde aldrig det. Lite dålig stil tycker jag.
Jag köpte iallafall ingenting där förutom body butter. Jag fick fyra askar med body butter
för 10 kr. Och dom var ganska stora. Jag orkar inte rtiktigt berätta hur vi fick
dom men jag kan bara säga att jag och vickan är välldigt bra på att övertala. Och så fick jag en
goodiebag! YEEJ!




det ni ser på bilden är en penna, ögonskugga, nån kräm som gör att man blir brun, läppglans, nageldekoration och body butter. Jag fick allt i goodiebagen förutom "the body butter" det var väll ganska snällt av dom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0