ny blogg, ny start

hejsan svejsan alla glada. Hoppas att ni kommer att trivas här på min nya blogg.
Jag har haft tre bloggar tidagare...ganska mycket men en va med min bästis vickan
och två var som jag hade själv.

"PRESSENTATION"

Jag heter altså Alice Bohr och bor i stockholm.  Mina intressen är sång, teater och dans. Jag går
på en musikskola också och jag satsar på att...eller kommer att bli skådespelerska.
Lite lagom målmedveten, jag vet så ni kommer säkert att få läsa om lite provfilmningar
också. I bloggen skriver jag om shopping, kompisar, min vardag, photoshop och musik! ♥

PERSONER SOM NOG GARANTERAT KOMMER FINNAS MED I BLOGGEN

Vickan= min bästis
Lovisa= min andra bästis
Elin= min kompis
Lucy= min kompis
och mamma och pappa haha



här är en liten gammal bild på mig hehe <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0