vad jag fick på den riktiga julaftonen

YEEEEJ! fick ett fokiwa mobilskal! ni vet det där white rose! men förutom
det så fick jag ett scrapbooking kit så att jag kan göra fina kort som inehöll massa
med fina papper, många stämplar och andra dekorationer. Sen fick jag present kort
på gina tricot, den där grå snygga klänningen från bikbok, ett jätte snyggt halsband, en
bok som heter istället för att bara skrika, en fillt och en supersnygg plånbok av
Saris. Sen kommer kusinerna idag och då får jag en eller två till kanske? och så kommer pappa
ge mamma en jätte bra kamera. :)

kan inte lägga upp någon bild här för det går inte. Ni får när jag kommer hem.






istället får ni en bild från i sommras...?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0