shopping

nu har jag och mamma kommit hem från våran stora shoopingtur. Vi var borta i ca 3 timmar
haha. Men det var en lyckad shoopingtur. Jag fick lite saker som jag ska
visa.






inga jenas levde upp till mina krav så jag köpte jeanstights istället.
Men det här paret som ät längst ner började jag nästan skratta åt när jag satte på mig dom.
Det kommer låta konstigt mem det är ull i byxorna så dom är så löjligt sköna!




YEEEJ! jag fick kavajen som jag ville ha från h&m idag. Älskar den verkligen!



och så fick hela familjen just dance 3! yeej


Kommentarer
Postat av: Emelie

vad köpte du dom där jeansen som det är hål i? skit snygga! :)<3

2011-12-23 @ 01:11:03
URL: http://emelie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0