hemma från en misslyckad utflykt haha

nu är jag hemma från vårna lilla "utflykt" det var faktiskt inte alls kul!det var jätte kallt
och jätte tråkigt. Jag hade inte lust att åka från första början men jag hängde med för
alla ville det. Fötst så gick vi jätte långt för att komma till gamla stan och där så fikade
vi först och det var ju ganska mysigt men sen skulle vi gå ut och kolla på julmarknad
som jag tycker är ganska tråkigt och jag hade leggings och converse på mig och
det var sviiin kallt. Så var vi där i typ en timme sen gick vi vidare till en pepparkaksutställning
som jag inte hade någon lust med heller och nu kunde jag inte känns mina fötter längre och
det tog kanske 40 min att gå dit och vi gick hela vägen. När vi kommer in är det skit lång kö
så vi får vänta as länge och när vi äntligen kommit en så är det typ 6 små helt vanliga pepparkaks
hus och då hade vi gått 40 min i iskall kyla för det! det känns liksom inte värt
det någonstans. Så det roligaste på dagen var när vi åt mcdonalds...hehe aja det blir bättre nästa gång haha



här är cafét som vi var på. Det var iallafall gulligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0