ett litet random inlägg :P

idag måste jag faktiskt ta och pluggis muggis..kul rim eller hur? eller inte. Men
seriöst så måste jag faktiskt plugga. Jag har ju matte prov nej! nu glömde jag
min matte bok igen bara för det. Aja det är sånt som händer när man är Alice Bohr.
Men jag skulle igentligen pluggat för ett matte prov och sen behöver jag plugga för
engelskan och för min gitarr som är imorgon. Det är sista gången jag ser min gitarr lärare
imorgon för hon ska sluta...synd för henne då! nej jag bara skämtade. Farväl Eva och må
gud vaka över dig...haha nej..det var lite konstigt för jag tror inte på gud men iallafall. Nu kommer den
riktiga hälsningen : det har varigt välldigt kul att ha dig och du har lärt mig mycket. Hejdå Eva!...det kanske var
lite smörigt men jag orkar inte göra om häslningen något mer nu hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0