du kommer snart må väl!

efter vissa omständigheter som vi tyvär lever i i denna värld kom jag på att det
har inträffat en liten sorglig sak om jag nu får utrycka mig så ungdomlit. Min vännina Victria
Brolin som jag kännt sedan länge nu har tyvär gjort illa foten idag på lektionen som man tränar
på. Idrott skulle man kunna säga att det heter på ett annat främande språk. Fallet blev bara värre
och värre så tillslut tog hon det svåra beslutet och åka hem till mor och far. Jag har dock
ennu inte hört något om omständigheterna men jag uppfattar läget som okej. Så jag hoppas
att du mår väl Victoria Brolin.

hehe...ibland är det himla kul att skriva sådär men hoppas att det inte blev några
stavfel nu. Men allvarligt nu då så hoppas jag att det blir bättre vickan. <3



Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHA :D

2011-12-19 @ 22:49:33
Postat av: Vickan

haha, samma shit som föra gången kraftig stukning <3

2011-12-20 @ 08:42:00
URL: http://victoriafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0